miércoles, 22 de julio de 2009

Aprenent a merodejar...

Hola! Hola per primera volta. Què estrany és començar de nou. Bo, este post pretén ser una declaració d'intencions, una mena d'autobenvinguda a aquest nou raconet perdut en l'immens univers d'internet.

Serà un post curtet, només per explicar què és el que tinc l'esperança de fer ací. M'agradaria deixar un poc a banda la meua vida personal, encara que pot ser no totalment, i parlar d'assumptes d'interés general.

Sé que fer això suposa que els posts són, quant menys, més complicats d'elaborar però què voleu que us diga? És el que m'abellix fer.

De tota manera, en cas de que alguna volta, qualsevol llija aquest post, li diré que s'accepten suggerències de tot tipus, però, emprant una expressió que vam popularitzar a l'antic blog, el criteri final serà a dedo-cràcia -risas enlatadas-

També m'agradaria aclarir ja des d'un principi que, bo, que jo ho faig primer per entretindre'm i, segon, per apdrendre, i que, no per caviar de temàtica el blog deixa de ser, com he dit sempre, el meu psicòleg. Cert és que intentaré no dir barbaritats o, almenys, no massa, però també és veritat que ho faig per una qüestió d'afició i que no tinc, en absolut, la pretensió, ni tampoc la capacitat, de crear posts d'elevada qualitat en quant a les formes ni el contingut. Seran posts d'una aficionada sobre temes dels que no sap quasi res -com diria Presi, AVISO PARA NAVEGANTES-.

Així i tot, em compromet a esforçar-me.

Firstly Yours

Llunàtica

No hay comentarios:

Publicar un comentario