viernes, 31 de julio de 2009

¿Para qué más?

Bueeeno, jo venia disposada a fer una cutre-entrada (ja que tinc poc de temps abans d'abandonar de nou la civilització on internet existeix, com Teruel) per autopresentar-me i marcar una miqueta el que serà la meua línia editorial en aquest nou blog (sí, a mi també em faig por quan parle i/o escric, però és l'efecte dels CLE). Aleshores he llegit l'anterior entrada d'aquest blog, i me n'he adonat que la meua entrada no serà cutre, sinó cutre-cutre exp.99

Dit això, anem per feina. El tema d'autopresentar-me sempre se m'ha donat mooolt mal (possiblement això explica moooltes coses), però bueno, jo ho intente. Sóc Pirada (sí, la mateixa pesada del blog La figuera d'una Llunàtica i la parra d'una Pirada, per si encara quedaven dubtes en l'aire). Dades d'interés per a futurs lectors d'aquest blog: diuen que tinc mala llet (jo no entenc encara per què, si sóc súper pacífica xDDD), que no sóc Miss Simpatia (aquest apartat tampoc el pille...uiii, igual és pel meu humor als matins, ara que pense) i que en massa ocasions dic el que pense sense tindre en compte el que això pot suposar (mira, com cert personatge de la TV al que admire -i no, no em referisc a Risto-).

Ala, una volta assumits els principals defectes, vaig a establir la línia editorial dels meus post. Igual que sempre, vaig a dir el que tinga ganes de dir. Comentaré coses del dia a dia que em toca passar, faré al.lusions a fets diversos de l'actualitat que en ocasions li donaran igual a la gent, però a mi no...així que ho sent molt, però vaig a seguir fent més o menys el que ja feia. Cal afegir, per supost, que no faltaran, com sempre, xorrades varies per amenitzar un poc el tema, que sempre va bé.

Una volta acabades les formalitats, només em resta dir que m'encanta haver obert nova etapa...em feia mooolta falta, en tots els sentits. Sóc feliç per compartir aquest blog amb qui el compartisc (sí, jo no necessite més).

Bo, doncs crec que ja està...he dit més o menys el que m'havia proposat per aquest primer post. Ara em toca desconnectar, que la civilització pre-internet m'espera.

Yours on holiday....PIRADA

No hay comentarios:

Publicar un comentario