jueves, 20 de agosto de 2009

Motocultores, tractocarros, Golden Boys y otros chicos del montón

En teoria volia dir moltes coses en aquest post. Sembla que no tindré molt de temps abans de deixar l'era del interné i tornar a la civilització pre-internet, on la informació només la puc obtenir mitjaçant els informatius de la TV (jo sé d'un al que això li disgustaria profundament) i la meua única via de comunicació amb el món exterior és el móvil que, allí, funciona bàsicament quan li eix del bluetooth. Dit açò, ja puc proseguir en pau.

Per a que la cosa no s'allargue en excés i em done temps d'acabar, ho faré resumidet, per punts, que sempre dóna més joc i és més ràpid:

1) Ho reconec...he sigut infidel. He canviat El Manual (el que m'ha acompanyat durant tot el curs) per el Manual de normas, señales y seguridad vial. No obstant, per les parides que diu, tinc la teoria de que l'ha escrit el mateix. Jo, per si de cas, pegaré una miradeta on sempre (capítol 501: How to driven*)


2) Odie els motocultors, els tractocarros i, en general, tots els "vehícles especials (vehícles de motor no automòbils)".

3) Viva Cavadas i els trasplantaments de cara.

4) El robocop.

5) Ja tenia el mono de vore bon bàsket, i per fi han començat els partits preparatoris per a l'europeu de Polònia. I és que, com diu Andrés Montes, "vamos a reinventar la historia...el oro no està en Moscú, está en Polonia".

6) Estic quasi segura que aquest campionat confirmarà a Ricky Rubio (ay omá qué rico, com dirien en SLQH) com a un dels jugadors que ha de marcar, i marcarà, época, al igual que Pau, per exemple.

Bueeeno, crec que no m'oblide de res important. M'acomiade ja fins la meua pròxima expedició a l'apassionant món de l'era del interné.

Yours on summer...PIRADA

4 comentarios:

  1. Estoy contigo en el punto 2. Yo también odiaba los motocultores, tractocamiones y todas aquellas cosa que en toda la vida como conductor seguro que no conducirás, y que difícilmente te cruces con uno de esos trastos. Como los remolques. ¿A quién le importan los remolques?

    ResponderEliminar
  2. Yo no entiendo la puntualizacion que hacen sobre las glorietas... pero creo que podre vivir sin ello, no?

    ResponderEliminar
  3. Gracias por darme la razón, Pepe, que eso siempre va bien :)

    I sí, podràs viure sense entendre-ho...conduir o no ja és un altre tema.

    ResponderEliminar
  4. Sólo añadiré: PUTOS REMOLQUES!!! Siempre fallo por culpa de los puñeteros remolques.

    ResponderEliminar